سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن چه از زندگی فهمیدم
تا قبل از انتقالم به یه دنیای دیگه می خوام تجربه هام و خاطراتم رو تو زندگی انتقال بدم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


گفته بودبی که مرا همیشه صدا خواهی کرد....!
اگر صدا کردی چرا من چیزی نمیشنوم ....!
اگر صدایم نکردی پس حرفت چه شد....!
من بیشتر از  هر چیزی به حرف هایت ایمان داشتم...!
(ناصر پیروی)


تمام شد، تمام آرزوهایم...
دگر چیزی برایم نمانده...
همه را بردی. چرا؟ نمیدانم...
کجا؟ نمیدانم...
فقط بردی...!
چگونه شب و روز سپری کنم؟
بردی،نوش جانت...
اما چرا با آن یکی تقسیم اش کردی همه چیز مرا...
آخر مگر همه چیز من تو نبودی؟
(ناصر پیروی)


دلم را گاه گاهی آزادش می کنم در دشت نگاه تو ...
تا که آرامش پدا کند این دل خسته در بند من...
ولی...
دلم زود بر میگردد از دشت نگاه تو...
از سردی دشت نگاهت سوخته است تمام دست و پای اش...
ولی...
باز هم حوس دشت نگاه تو را دارد...
(ناصر پیروی)

 


[ یکشنبه 92/4/9 ] [ 6:30 عصر ] [ یک قلب خسته ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره خودم

هیچوقت قلبم آروم نشده
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 43301