سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن چه از زندگی فهمیدم
تا قبل از انتقالم به یه دنیای دیگه می خوام تجربه هام و خاطراتم رو تو زندگی انتقال بدم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در روزگاری که همه منتظر هستند که انقلاب اسلامی ایران به زانو درآید و در روزگاری که در ایران تا اتفاقی به ضرر یکی از رجول! (رجل) ساسی(ثیاثی)!  می افتد میروند و سخنانی از امام خمینی پیدا میکنند و با پس و پیش کردن جمله ها(منظور سانسور نبود !!!) جمله مورد نظر رو تو بوق وکرنا می کنند که ای چه شده یکی از یاران امام خمینی را نابود کردند واقعا چه هدفی هست نمیدونم نمیخوام سرتونو درد بیارم فقط خواستم خودتون مقایسه کنید:

   هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذا است مفسد است

من تکرار می‌کنم مجلس بالاترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رأی داد و شورای نگهبان هم آن رأی را پذیرفت، هیچ‌کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی‌گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رأی خودش را بگوید؛ اما اگر بخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد. این مجلس ماحصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصاره زحمت‌های طاقت‌فرسای این ملت مسلمان بوده است؛ این مجلس فراهم‌آمده از "الله اکبر"های مردم است ؛ اگر بنا باشد که این مجلس فراهم‌آمده از "الله اکبر" مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس مجلسی خواهد بود که برخلاف مسیر مسلمین عمل کرده. با تمام قدرت، بدون اینکه ملاحظه از احدی و از مقامی بشود، مجلس باید مسائل را طرح بکند. و رد و بدل و انتقاد صحیح ، بدون جار و جنجال، بدون هیاهو، مسائل را بگویند. کسی که مخالف است مخالفت خودش را بدون هیاهو بگوید. آن که موافق است موافقت خودش را بدون جار و جنجال بگوید. و بعد هم رأی بگیرند. وقتی رأی گرفتند، اگر اکثریت رأی داد، و بعد هم برده شد پیش شورای نگهبان و آنها هم صحیح دانستند این رأی را، مخالف اسلام ندانستند و مخالف قانون اساسی ندانستند، اگربعدها بخواهند شیطنت بکنند، این شیطنت‌ها از مبادی غضب، از مبادی فاسد، بیرون می‌آید. باید سر تسلیم به مجلس، یعنی سر تسلیم به اسلام وقتی مخالف اسلام نیست، سرتسلیم به اسلام فرود آورد. روشهای غیراسلامی را، اگر هم در باطن ــ‌‌خدای نخواسته‌‌ــ دارند، نباید دیگر اظهار بکنند و نباید اذهان مردم را نسبت به مجلس مشوش کنند. این یک مسئله‌ای است اساسی، و باید همه توجه داشته باشند. به‌مجرد اینکه یک مطلبی برخلاف رأی یک نفر است، نباید بگوید مجلس درست نیست. (صحیفه امام ج14 ص370)

علی مطهری در پی عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی توسط شورای نگهبان، به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت.

http://www.parsnews.com/fa/tiny/news-50147/?redcode=Z2hhdHJlaC5jb20%3D

نامه دختر امام خمینی به رهبری در پی ردصلاحیت هاشمی

http://www.asriran.com/fa/news/275129/

پی نوشت : در مورد دخالت داشتن آقای هاشمی در فتنه 88 طبق اخبار واطلاعات رسیده باید گفت که ایشان دست داشته اند لطفا با وجدانتان قضاوت کنید.

 


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 11:49 صبح ] [ یک قلب خسته ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره خودم

هیچوقت قلبم آروم نشده
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 43420